14/3/12

Carta d'Adrià Fernandez a l'afició! Dissabte, tots junts podem!


Hola aficionat,

Em presento, sóc Adrià Fernandez, jugador del Sènior Masculí d'handbol, et volia parlar del dissabte, no, jo segueixo sense poder jugar, pero al camp, però a la pista si que juga el meu equip i davant d'un rival difícil, l'Handbol Rubí, i per molt que no pugui estar a la pista voldria continuar sent un dels protagonistes el dissabte. Veuràs, desde fa molt de temps, l'handbol ha estat catalogat com un esport de 7 contra 7, pero jo crec que això no es aixi, com a mínim, en el meu cas. Dintre l'equip creiem que l'afició es un altre jugador, el numero 8. Els que tenim la responsabilitat de guanyar som nosaltres, però es mes senzill amb l'afició amb nosaltres, correm mes ràpid si tenim aplaudiments desprès d'una cursa, els gols son mes macos quanta mes gent cridi amb nosaltres i les parades tenen mes valor quants mes ulls s'assombrin. La veritat es que m'encantaria estar disponible, m'encantaria sentir el calor del Pavelló Municipal o celebrar els gols del meu equip desde la pista o a la banqueta, son per aquests partits el perquè de tants entrenaments i tanta suor, son per aquests partits amb els que l'handbol es fa gran.

Realment seria fantàstic estar per jugar dissabte, per sentir els nervis al vestidor, la tensió prèvia al partit, m'encantaria poder vestir-me de curt i tornar a jugar, però no, no puc, de curt es vestiran uns altres, però no deixaré de ser el protagonista perquè seré el jugador numero 8 i estic segur que no estaré sol, que al meu costat hi haurà l'afició del Papiol que farà que el Pavelló Municipal es quedi petit i guiara als jugadors que defensaran el nostre escut i ens ajudaran aconseguir la victòria i seguir aixi, barallant per el nostre objectiu, per el que tots volem i per el que fem partits com aquests per pujar de categoria.

Sincerament si hi ha algo que vull es que el dissabte el Pavelló de Papiol tingui una magnifica entrada i que tothom porti el nostre equip cap a la victòria i poder gaudir de l'ascens. Em patit i em treballat molt per seguir aquí, ara no ho podem deixar tirat, jo vull! I tu? Ajuda'ns a omplir el Pavelló! Tots podem!

AMUNT PAPICENÇ! US HI ESPEREM!


Adrià Fernandez, jugador del Sènior Masculí.


No hay comentarios:

Publicar un comentario